TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-02-19 - Travelport rozszerza umowę partnerską z TravelTech

Technologia Worldspan i Galileo będzie dostępna w rozwiązaniach internetowych firmy w regionie.

reklama


Travelport GDS, jeden z dostawców systemów globalnej dystrybucji i operator obu platform GDS Galileo i Worldspan, podpisał nowe, rozszerzone partnerskie porozumienie z TravelTech, dotyczące udostępniania zawartości swych systemów dystrybucyjnych w internetowych modułach rezerwacyjnych oferowanych przez TravelTech biurom podróży w kolejnych krajach Europy Północno-Wschodniej.

W ramach umowy Travelport udostępni technologię Worldspan i Galileo GDS oraz usługi systemu GTA firmie TravelTech, zajmującej się budową i wdrażaniem internetowych systemów rezerwacyjnych. Nowe porozumienie, które bazuje na partnerstwie technologicznym obejmującym w Polsce system Galileo, zostanie obecnie rozszerzone na kraje: Litwa, Łotwa, Estonia, Rumunia i Rosja, a także obejmie rozwiązania produktowe i usługi systemu Worldspan GDS.

Marcin Pilarski, regionalny szef North Eastern Europe, Travelport GDS, powiedział: "Zawsze odczuwamy dużą satysfakcję, gdy klienci we współpracy z nami podejmują decyzję o rozszerzeniu skali swej działalności na nowych rynkach. To, że TravelTech będzie teraz posiadać również dostęp do usług Worldspan znacznie wzbogaci ofertę tej firmy skierowaną do internetowych biur podróży korzystających z ich rozwiązań. Spodziewamy się, że nasze wsparcie przyczyni się do sukcesu TravelTech w nowych krajach".

TravelTech będzie korzystać z usług Travelport GDS dla linii lotniczych tradycyjnych i niskobudżetowych oraz dla segmentu hotelowego, które firma może wbudować do swych standardowych internetowych systemów rezerwacyjnych klasy IBE. TravelTech oferuje także rozwiązania dla mid-office, takie jak narzędzia służące fakturowaniu czy administracji wewnętrznej.

TravelTech będzie także korzystać z rozwiązania e-Pricing, wiodącej technologii Travelport oferującej możliwość wyszukiwania najlepszych taryf. Wyniki badań przeprowadzonych w marcu 2009 r. przez Topaz International pokazują, że to narzędzie wyszukuje najniższe ceny niemal w 60 procentach wszystkich przypadków częściej niż pozostałe produkty tej klasy, generując średnio 68,13 dolarów oszczędności na jednym bilecie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com