TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-01-15 - Rainbow Tours rozpoczęło intensywną kampanię reklamową

Agencja S4 przygotowała dla biura podróży Rainbow Tours dwie kampanie: wizerunkową i produktową. Kampanie obejmą działania w prasie, internecie oraz outdoor.

reklama


W styczniu br. rozpoczęła się miesięczna kampania wizerunkowa pod hasłem "Pasja do podróży". Kampania produktowa pt. "Sztuka podróżowania" jest zaplanowana na luty.

Będą one prowadzone w wybranych miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łódź, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Bielsku - Białej, Gliwicach, Katowicach, Toruniu, Gdańsku, Gdyni, Warszawie i Wrocławiu.

Celem działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Grupą docelową reklamy są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.

Agencja S4 przeprowadziła badania jakościowe i opracowała strategię dla marki Rainbow Tours oraz wszystkie działania kampanii. Dla biura podróży pracują: Monika Skalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director.

Osobą odpowiedzialną w Rainbow Tours za nadzór nad prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales & Marketing Manager. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com