TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Agencja S4 przygotowała dla biura podróży Rainbow Tours dwie kampanie: wizerunkową i produktową. Kampanie obejmą działania w prasie, internecie oraz outdoor.
reklama
W styczniu br. rozpoczęła się miesięczna kampania wizerunkowa pod hasłem "Pasja do podróży". Kampania produktowa pt. "Sztuka podróżowania" jest zaplanowana na luty.
Będą one prowadzone w wybranych miastach: Białymstoku, Bydgoszczy, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łódź, Olsztynie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Bielsku - Białej, Gliwicach, Katowicach, Toruniu, Gdańsku, Gdyni, Warszawie i Wrocławiu.
Celem działań jest przede wszystkim zwiększenie świadomości marki oraz wzmocnienie jej wizerunku. Grupą docelową reklamy są mieszkańcy o dochodach powyżej średniej i wyższym wykształceniu, ceniący sobie wyjazdy w gronie znajomych.
Agencja S4 przeprowadziła badania jakościowe i opracowała strategię dla marki Rainbow Tours oraz wszystkie działania kampanii. Dla biura podróży pracują: Monika Skalska - senior account executive, Marcin Samek - senior strategic planner, Anna Jaroszyńska - strategic planner, Dominik Wąsik - art director.
Osobą odpowiedzialną w Rainbow Tours za nadzór nad prowadzonymi działaniami jest Remigiusz Talarek - Sales & Marketing Manager. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Starcom MediaVest.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami