TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 174 w Łodzi mieli jechać na dwudniową wycieczkę do Krakowa. Zbiórka została zaplanowana w poniedziałek, 28 maja na godzinę 07.30. Dzieci czekały na autokar cztery godziny, jednak on nie przyjechał.
reklama
Na wycieczkę do Krakowa zapisało się 45 dzieci z klas 3a i 3c oraz kilka z 5. Organizatorem imprezy było łódzkie biuro turystyczne "Univers". Magdalena Dąbrowska, mama jednego z dzieci wyznała - Czekaliśmy na autokar przez kilka godzin. Niestety, niepotrzebnie. Dodaje - Co gorsza, organizatorzy kilka razy nas okłamywali. Powtarzali nam, że pojazd będzie podstawiony, tylko czeka na policyjną kontrolę techniczną na pl. Zwycięstwa. W końcu jeden z rodziców tam pojechał, ale żadnego autokaru tam nie było, Potwierdziła nam to również policja.
Przedstawiciele biura podróży przyjechali pod szkołę dopiero o godzinie 10.30. Rodzice byli oburzeni. Remigiusz Szymczak zaznaczył - Syn przez cały weekend pakował się i pytał o wyjazd. Na próżno. Żądamy nie tylko zwrotu zaliczek, ale także odszkodowania. Tym bardziej że ponieśliśmy dodatkowe wydatki, bo każdy kupił dziecku napoje i prowiant na drogę. Rok temu ta sama firma też popsuła uczniom wyjazd, podstawiając autokar z niesprawnymi hamulcami. Wtedy zgodziliśmy się na zmianę terminu, ale teraz mamy już dość jakiejkolwiek współpracy. Potwierdziła to także Elżbieta Gutbier, nauczycielka z SP nr 174 - W naszej szkole ta firma jest już "spalona".
Andrzej Rapkiewicz, prezes Univers tłumaczy się - Autokar nie przyjechał z przyczyn technicznych, a z rodzicami i szkołą załatwiliśmy wszystko polubownie.
Ostatecznie rodzice wyrazili zgodę na przeprosiny oraz zwrot kosztów wyjazdu, czyli 192 zł od dziecka plus dodatkowe 102 zł rekompensaty za odwołanie wycieczki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami