TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-04-05 - Pizza Hut przygotowała nową ofertę dla miłośników włoskiej kuchni

Restauracje Pizza Hut wprowadziły wczoraj do swojego menu, nowy przysmak - Pizzę Lasagna, której promocji towarzyszy hasło: "Czas skonsumować związek…".

reklama


Pizza Lasagna to zestawienie: kremowego sosu z kawałkami wołowiny i pomidorów, aromatycznej mozarellii oraz puszystego ciasta z akcentem parmezanu, czosnku i listków bazylii. Pizza Hut przygotowując nową ofertę , czyli połączenie dwóch włoskich specjalności - pizzy i lasagni w jednym sycącym daniu - myślała zwłaszcza o miłośnikach włoskiej kuchni.

- Najnowsza promocja jest odpowiedzią na wzrastające zapotrzebowanie naszych Klientów, poszukujących w menu nowych i ciekawych doznań smakowych. Nowa Pizza Lasagna powinna zadowolić ich oczekiwania - poinformowała Grażyna Karwacka, Marketing Manager Pizza Hut. Pizza ta, będzie dostępna w restauracjach Pizza Hut z salą kelnerską, w ofercie na wynos oraz w dostawie do domu w atrakcyjnej cenie - 19,90 PLN.

Nowa oferta będzie wsparta 4-tygodniową kampanią reklamową radiową, jak również informacje pojawią się na bilbordach oraz w Internecie. Ponadto, w promocji, trwającej do 3 lipca, wykorzystane będą takie materiały POS jak bannery, table standy, plakaty czy wkładki do menu umieszczone wewnątrz restauracji Pizza Hut. Za koncepcję najnowszej kampanii promocyjnej odpowiada firma Synergy Marketing Partners, natomiast kreacja jest zasługą agencji Red8.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com