TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-05-21 - POIT Paryż promuje Warszawę i Kraków wśród studentów

W dniach 12 - 25 maja 2008 w Paryżu odbywa się kampania reklamowa zorganizowana przez POIT Paryż we współpracy z przedstawicielstwem PLL LOT.

reklama


Celem kampanii jest nakłonienie głównie młodzieży i studentów do odwiedzenia dwóch polskich miast mających bezpośrednie połączenia lotnicze z Paryżem. Promocyjne bilety mają skłonić ich do odwiedzenia Warszawy i Krakowa.

Afisze reklamowe o wymiarach 40 na 60 cm zostały rozwieszone w miejscach największej frekwencji studentów. Sieć tych punktów - point info jeunes - to miejsca takie jak biblioteki, kawiarnie, sklepy przy szkołach, kina itp.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com