TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2004-10-28 - Aktywna promocja Polski na targach UKRAINE 2004
W dniach 14-16.10.2004 w stolicy Ukrainy, Kijowie odbyła się 11 edycja międzynarodowych targów turystycznych UKRAINE 2004.
reklama
Polskie stoisko narodowe na tej imprezie targowej liczyło aż 296 m.kw. powierzchni wystawienniczej i zlokalizowane było tuż przy wejściu na tereny targowe - w hali numer 7.
Pod hasłem przewodnim "Polska - spotkania z kultura" swoją ofertę zaprezentowali:
- ORBIS S.A.,
- biuro podróży Furnel Travel Int.,
- Hotel Airport Okęcie,
- Intourist Warszawa.
- OST Gromada,
- Fundusz Wczasów Pracowniczych,
- Biuro Podróży OSTI i Hotel Senacki,
- biuro podróży TRIP,
- JAN-POL Tour Operator,
- Biuro Podróży i Hotel Start,
- KPW Natura Tour,
- Tour Development Group,
- Polish Prestige Hotels,
- COS Cetniewo,
- Hotel Gołębiewski Mikołajki,
- Kopalnia Soli Wieliczka,
oraz:
- Samorząd Województwa Mazowieckiego,
- Urząd Marszałkowski Woj. Lubelskiego,
- Miasto Łódź,
- Urząd Marszałkowski Woj. Podkarpackiego,
- Małopolskie Centrum Promocji Turystyki,
- Małopolska Organizacja Turystyczna,
- Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna,
- Dolnośląska Organizacja Turystyczna,
- Województwo Śląskie.
Polskie Stoisko Narodowe było najczęściej odwiedzane przez ukraińskich tour operatorów i biura podróży. Cieszyło się również dużym zainteresowaniem wśród turystów indywidualnych.
Największe zainteresowanie wśród odwiedzających budziła oferta pobytów w górach, możliwości uprawiania sportów zimowych, turystyka kulturowa i pobyty w głównych polskich miastach (Warszawa, Kraków, Gdańsk, Poznań) i Regionach (Małopolsce, Dolnym Śląsku i Śląsku).
Na stoisku narodowym zorganizowano loterię z nagrodami w postaci pobytów w hotelach oraz pakietów zawierających gadżety reklamowe. Wszystkie nagrody ufundowane zostały przez wystawców polskiego stoiska narodowego i Polską Organizację Turystyczną. Warunkiem udziału w loterii było wypełnienie krótkiej ankiety opracowanej przez Instytut Turystyki. Wypełnione ankiety zostaną przeanalizowane i stanowić będą cenne źródło informacji na temat sposobu przygotowania oferty polskiej na rynek ukraiński. Informacja o loterii ogłaszana była przez megafony zlokalizowane na terenie całych targów, co było dodatkową promocją dla Polski.
Na głównej scenie targów odbywały się występy zespołu Uniwersytetu Warszawskiego Warszawianka, który między występami przebywał na terenie polskiego stoiska narodowego i przyciągał zainteresowanie odwiedzających barwnymi strojami narodowymi.
Polskie Stoisko Narodowe otrzymało nagrodę organizatorów targów za sukcesy w kreowaniu wizerunku Polski jako atrakcyjnej destynacji turystycznej.
Wystawcy polskiego stoiska narodowego otrzymali dyplomy za aktywny udział w imprezie targowej.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami