TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-02-18 - Transhotel optymalizuje swoją strukturę sprzedaży w regionie EMEA

Transhotel wprowadził nową strukturę sprzedaży, celem zoptymalizowania kontaktów handlowych z klientami z rynków europejskich.

reklama


Sieć będzie mieć do czynienia z 9 regionami, z których 5 tworzy strefę EMEA. Transhotel zachowuje również 5 delegacji niezależnych, nie licząc głównej siedziby w Madrycie, w Hiszpanii. Polska, Republika Czeska, Słowacja i Litwa będą tworzyć region Europy Północno - Wschodniej z Edytą Romanowską na czele, poprzednio dyrektor na Polskę.

Zmiany te są odpowiedzią Transhotel na potrzeby klientów. Tworząc nowe regiony handlowe, wzięto pod uwagę czynniki takie jak cechy wspólne dla danej grupy państw, ich bliskie położenie, podobny język i kulturę oraz potencjalne korzyści dla klientów. Model ten pozwoli globalnym dostawcom na polepszenie koordynacji swoich działań na różnych rynkach, bez szkody dla spersonalizowanej obsługi dla biur podróży i świadczenia wysokiej jakości usług, godnych zaufania.

Edyta Romanowska, Manager Regionalna na Europę Północno - Wschodnią, wskazała, że nowy model pozwoli firmie zoptymalizować zasoby w celu dopasowania do potrzeb istniejących i potencjalnych klientów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com