TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Gdańska Organizacja Turystyczna (Gdańsk Convention Bureau, GCB) ogłosiła przetarg na usługę przeprowadzenia działań promocyjno-informacyjnych (kampania banerowa oraz pozycjonowanie) portalu internetowego www.gdanskconvention.pl w internecie.
reklama
Za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Wykonawcy Kompan.pl. Umowa obowiązuje od dnia podpisanie do końca 2011 roku. GCB zakłada optymalizację swojego portalu: www.gdanskconvention.pl i poprawę jest naturalnej pozycji w popularnej wśród polskich użytkowników (pod względem liczby zapytań) wyszukiwarce internetowej.
Wykonawca usług odpowiedzialny jest także za stworzenie planu strategii marketingowej naszej strony celem zwiększenia liczby odwiedzin i odsłon, wejść bezpośrednich oraz przez witryny odsyłające a także ulepszenie treści serwisu. GCB planuje także przeprowadzenie innych form reklamy internetowej, przy użyciu artykułów sponsorowanych, reklamy banerowej, mailingu oraz dodawanie portalu GCB do katalogów internetowych oraz portali społecznościowych.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie i wdrożenie "Planu Rozwoju Czterech Produktów Turystyki Biznesowej w Województwie Pomorskim, gdzie za ofertę najkorzystniejszą została uznana oferta Wykonawcy INSPIROS Jarosław Marciuk. Produkty, o których mowa to:
- Bursztynowa Komnata czyli przygoda ze Złotem Bałtyku - Koncepcja produktu bazuje na tradycjach regionu związanych z wydobyciem bursztynu, jego obróbką, a także na wizerunku Gdańska jako miasta silnie związanego z jantarem, pretendującego do miana światowej stolicy bursztynu,
- Konferencje w Mieście Wolności i Solidarności - Celem produktu jest przybliżenie historii współczesnej miasta i regionu, historii związanej z Prezydentem Rzeczpospolitej Polskiej Lechem Wałęsą, liderem Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego "Solidarność" . Propagowanie Gdańska jako kolebki Solidarności, miasta wolności poprzez wędrówkę śladami Prezydenta, wizyty w miejscach nierozerwalnie związanych ze zdobywcą Pokojowej Nagrody Nobla. Promocja Gdyni - miasta gdzie miały miejsce wydarzenia grudnia 70 (pochłonęły 18 ofiar z czego 12 nie przekroczyło 21 roku życia), wydarzenia które zainicjowały przemiany w Polsce i w konsekwencji przyczyniły się do obalenia komunizmu,
- Morskie Opowieści - Celem produktu jest promowanie Trójmiasta jako regionu nadmorskiego, oferującego szereg propozycji spędzenia wolnego czasu związanych z morzem,
- Potyczki nie tylko rycerskie - Koncepcją produktu jest promowanie historycznych, zabytkowych obiektów jako potencjalnych miejsc do zorganizowanie kongresów, konferencji i wszelkiego typu spotkań.
Firma Inspiros tym samym odpowiada między innymi za opracowanie podstawowych założeń dotyczących produktów (nazwa, charakterystyka), opracowanie Podręcznika Dobrych Praktyk, pozyskanie partnerów projektu, rozdzielenie kompetencji między wybrane podmioty, a także określenie strategii promocji oraz stworzenie Księgi Identyfikacji Wizualnej. GCB wspiera rozwój turystyki biznesowej na Pomorzu poprzez promocję elementu programu socjalnego dla uczestników konferencji - poznawanie historii miast, wsi i konkretnych miejsc, w których odbywa się spotkanie, stworzenie kompleksowej oferty turystycznej dla uczestników konferencji, połączenie rozproszonych atrakcji turystycznych, promowanie zabytkowych obiektów jako miejsc do organizacji konferencji, kongresów, spotkań, łączenie spotkań biznesowych z poznawaniem historii danego miejsca. Zwiększenie liczby organizowanych konferencji w Trójmieście i regionie oraz dochodów z turystyki biznesowej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami