TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-03-03 - W marcu powstaną pierwsze restauracje Rodeo Drive i Freshpoint

AmRest - firma znana na rynku lokali gastronomicznych z restauracji Pizza Hut i KFC planuje w marcu bieżącego roku otworzyć pierwsze lokale pod nowymi markami: Rodeo Drive oraz Freshpoint.

reklama


Rodeo Drive (American Bar & Grill) będzie restauracją typu casual dining. W jej menu znajdą się przede wszystkim dania oparte w głównej mierze o mięso z grilla (wołowina) oraz szeroki wybór drinków. Lokal będzie przystosowany do obsługi 150-250 gości jednocześnie. Lokal będzie utrzymany w koncepcji "steak house" - w stylu dzikiego zachodu. Ceny dań będą o ok. 20% wyższe niż w restauracjach Pizza Hut.

Natomiast Freshpoint, drugi nowy koncept AmRestu, będzie siecią niewielkich restauracji, serwujących kanapki do spożycia w lokalu lub na wynos. Restauracje tej marki będą sytuowane w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych.

Pierwsze lokale obu marek zostaną otwarte w marcu bieżącego roku. Kolejne będą powstawały jeszcze w 2006 roku stopniowo (AmRest przewiduje jeszcze w tym roku po kilka lokali pod każdą z powyższych marek)

Jednocześnie spółka zamierza nadal rozwijać doskonale znane sieci restauracji Pizza Hut i KFC. W tym roku zostanie otwarta m.in. pierwsza restauracja Pizza Hut na Ukrainie, a do końca roku kolejne dwie.

2005 roku zakończył się dla AmRestu bardzo pozytywnie - spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 21,7 mln zł (prawie 2 razy więcej niż w 2004 roku). Przychody z działalności restauracji AmRest, po czterech kwartałach 2005 roku wzrosły do wysokości prawie 500 mln zł, a zysk operacyjny wzrósł do 22,3 mln zł (z 19,7 mln zł osiągniętych w 2004 roku).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com