TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Travelplanet.pl zadebiutuje w dniu jutrzejszym na giełdzie. Jej akcje w ofercie publicznej zostały rozsprzedane z redukcją pomiędzy 59,3 proc. do 79,65 proc.
reklama
Travelplanet.pl sprzedała w ofercie publicznej wszystkie oferowane 370 tys. akcji serii D. Cena emisyjna była ustalona na 18 zł, czyli w górnej granicy przedziału cenowego, który wynosił 16,20-18 zł.
Z emisji akcji Travelplanet.pl pozyskała około 6,6 mln zł. Z tych środków spółka planuje wydać 2 mln zł na stworzenie sieci punktów obsługi klienta w centrach handlowych największych miast Polski, kolejne 2 mln zł na akwizycje podmiotów o uzupełniającej ofercie produktowej. Natomiast o około 1 mln zł zostanie zwiększony kapitał obrotowy, a kwotami po pół miliona wsparta zostanie rozbudowa call-center i promocja marki.
Spółka w 2006 roku zamierza mieć 15 punktów obsługi klienta, a docelowo ma ich być 20-25. Travelplanet.pl miał w zeszłym roku 11 tys. zł zysku netto i 5,2 mln zł przychodów. W tym roku zysk netto ma wynieść 9 tys. zł, a przychody 13,4 mln zł.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami