TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
easyJet ogłosiła wprowadzenie do swojej oferty usługi, która ma ułatwić większej liczbie osób dotarcie do celu podróży w okresie świątecznym.
reklama
Pasażerowie, których loty zostały w jakiś sposób zakłócone otrzymają możliwość bezpłatnej zmiany rezerwacji biletu w obie strony, w tym również lotniska docelowego na inne, obsługiwane przez linię easyJet.
easyJet lata do 129 lotnisk znajdujących się w 30 różnych krajach. W okresie świątecznym easyJet planuje obsłużyć ponad 1000 rejsów dziennie, dzięki czemu zapewni pasażerom ponad 150 tys. miejsc w samolotach.
easyJet pomimo zamykania wielu lotnisk, linia przewiduje obsłużyć dziś ponad 1000 połączeń, czyli prawie wszystkie znajdujące się w rozkładzie loty.
Od chwili, gdy warunki pogodowe zaczęły utrudniać ruch lotniczy, easyJet odnotował bardzo duży wzrost zapytań mailowych i telefonicznych od swoich pasażerów. Z tego powodu w infolinii easyJet zatrudniono 180 dodatkowych pracowników, którzy informują podróżnych.
easyJet informuje swoich pasażerów o zmianach statusu ich lotów za pośrednictwem swojej strony internetowej, na której nieprzerwanie aktualizuje dane, poczty elektronicznej i wiadomości tekstowych. Tylko w ostatnim tygodniu linia wysłała ponad 60 tys. maili i ponad 36 tys. wiadomości tekstowych. Wszyscy, którzy z powodów złej pogody nie mogli opuścić lotniska zostali zakwaterowani w hotelach. Od minionego weekendu do dziś z oferowanego wsparcia skorzystało 36 tysięcy osób.
easyJet oferuje bezpłatne transfery i zwrot kosztów za pośrednictwem internetu. Nowa polityka linii będzie obowiązywać od dziś, tj. 21 grudnia do 3 stycznia 2011 roku. Pasażerowie korzystający z tej oferty będą jednak musieli zapewnić sobie dojazd do miejsca docelowego we własnym zakresie.
Wszystkim podróżującym zalecamy, aby przed wyjazdem na lotnisko sprawdzili status swojego lotu na stronie www.easyJet.com.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami