TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-01-05 - Pomyślny rok dla Intercity

Rok 2005 był pomyślny dla PKP Intercity, a perspektywy dalszego rozwoju wydają się być obiecujące. Pasażerów korzystających z usług Intercity było w ubiegłym roku o 1,6 mln więcej niż w 2004.

reklama


Rok 2005 dla firmy zakończył się zyskiem w porównaniu z 50 mln stratami w 2004. Jednak dokładne dane będą znane dopiero na przełomie stycznia i lutego. Jak zapewnia Prezes firmy Jacek Przyśluga zysk w przyszłym roku ma być jeszcze większy (przewiduje 10,4 mln pasażerów i wzrostu przychodów z 890 do 952 mln zł).

Wzrost liczby pasażerów firma stara się uzyskać stale poprawiając obsługę klientów. Działania Intercity w tym kierunku to m.in. wprowadzenie internetowej sprzedaży biletów na niektóre pociągi. Od wczoraj natomiast funkcjonuje na warszawskim Dworcu Centralnym centrum obsługi klienta Intercity. Obecnie można tam kupić bilety, jak również zamówić taksówkę czy nocleg w hotelu, a w przyszłości będzie można nabywać bilety lotnicze.

Inne działania promocyjne Intercity, to kampania programu lojalnościowego tworzona z myślą o pasażerach biznesowych, która rusza na przełomie stycznia i lutego. W sprzedaży pojawią się kolorowe karty Intercity (miesięczne, kwartalne itd.), które będą szczególnie korzystne dla osób często podróżujących.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com