TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polska sieć hoteli Polish Prestige Hotels & Resorts zleciła anonimową kontrolę jakości usług w hotelach. Zewnętrzna firma audytowa w okresie czerwiec - wrzesień br. zbadała jakość usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.
reklama
Kryteriami oceny usług były m.in. działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i biznesowe. Po 4 miesiącach pracy wyłoniono zwycięzców.
Na pierwszym miejscu znalazł się Hotel Vivaldi w Poznaniu. Drugie miejsce zajął Hotel Warszawa w Augustowie, a na trzecim uplasował się Hotel Belvedere w Zakopanem. Najgorszej jakości usługi oferuje Dworek nad Łąkami w Kiermusach, gdyż znalazł się na miejscu ostatnim. Zaskoczeniem okazało się, iż dotychczasowy lider Hotel Sobieski spadł do drugiej dziesiątki.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami