TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-11-06 - Najwyższa jakość usług w Hotelu Vivaldi w Poznaniu

Polska sieć hoteli Polish Prestige Hotels & Resorts zleciła anonimową kontrolę jakości usług w hotelach. Zewnętrzna firma audytowa w okresie czerwiec - wrzesień br. zbadała jakość usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.

reklama


Kryteriami oceny usług były m.in. działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i biznesowe. Po 4 miesiącach pracy wyłoniono zwycięzców.

Na pierwszym miejscu znalazł się Hotel Vivaldi w Poznaniu. Drugie miejsce zajął Hotel Warszawa w Augustowie, a na trzecim uplasował się Hotel Belvedere w Zakopanem. Najgorszej jakości usługi oferuje Dworek nad Łąkami w Kiermusach, gdyż znalazł się na miejscu ostatnim. Zaskoczeniem okazało się, iż dotychczasowy lider Hotel Sobieski spadł do drugiej dziesiątki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com