TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-06-02 - Warszawa nie umie wypromować swojego festiwalu?

Biuro Promocji Miasta Warszawa, ma problem z wypromowaniem festiwalu, który miał zareklamować stolicę.

reklama


Festiwal "Warszawa jest trendy" rozpoczął się w ten weekend. Problem w tym, iż promocja festiwalu zaczeła się w ostatniej chwili - zaledwie kilka dnia temu na ulicach pojawiły się billboardy zapowiadające festiwal "Warszawa jest trendy". Nie wiadomo również, gdzie podziały się ulotki , które miaływ tramwajach i autobusach informować o szczegółach programu. Również w Warszawskim Centrum Informacji Turystycznej, naprzeciwko Zamku Królewskiego w poniedziałek nie było żadnych materiałów o tej imprezie.

Krzysztof Konarzewski, autor "50-godzinnego maratonu", chciał, aby festiwal zachęcił do korzystania z rozrywek w stolicy, zarówno warszawiaków, jak i przyjezdnych. Jednak plakaty tej imprezy były widoczne dopiero od kilku dni. Konarzewski tłumaczył, że reklama ruszyła tak późno, gdyż nie chcieli przeszkadzać w wizycie papieża. Zapewnił także, iż na pokładzie samolotów linii Central Wings, można było otrzymać folder reklamujący festiwal. Tadeusz Deszkiewicz zwrócił jednak uwagę, że foldery te nie były pełne.

Oprócz póżnego pojawienia się reklam, problemy rodziła również ich treść. Wprowadzała ona w błąd zainteresowynych, gdyż czerwony napis na plakacie "Wstęp bezpłatny" nie był w pełni wiarygodny, ponieważ część imprez była odpłatna.

Prawdopodobnie najwięcej rzetelnych informacji i festiwalu można było znaleźć w Internecie.

Budżet imprezy wynosił ok. 800 tys. zł. Podczas festiwalu można było m.in. zwiedzić siedzibę Komendy Stołecznej, hotel Sofitel Victoria, zobaczyć paradę z okazji 170-lecia straży pożarnej i Warszawski Meeting Internautów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com