TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-08-19 - Tylko media mogą pomóc w takiej sytuacji

Oczywiście sprawa dotyczy kolejnych niezadowolonych z usług biura turystów, którzy twierdzą, iż ich wymarzone wczasy za granicą omal nie zamieniły się w koszmar.

reklama


Grupa płocczan wybrała się na dziesięciodniowe wczasy do z bułgarskich Złotych Piasków, płacąc za nie po 260 euro jednemu z warszawskich biur turystyki. Turyści twierdzą, iż kupowali wyjazd do komfortowego hotelu Holiday Park, z klimatyzacją, łazienkami w pokojach, telewizją satelitarną, natomiast po przyjeździe zostali zakwaterowani w starej ruderze - bez klimatyzacji, ze wspólną łazienką na piętrze.

Niezadowoleni z tego faktu turyści, nie poprzestali na złożeniu skargi u rezydenta. Doszli do wniosku, iż "tylko media mogą pomóc w takiej sytuacji" i skontaktowali się z Gazetą Wyborczą.

Gazeta wyborcza skontaktowała się z warszawskim biurem podróży, odpowiedzialnym za tą sytuację. Katarzyna Walewska z warszawskiego biura zapewniła media, iż "Turyści na pewno nie będą mieszkać w gorszych warunkach. Niepotrzebnie ludzie tak się denerwują. To wszystko to jakieś nieprawdopodobne nieporozumienie" i... cała wycieczka dostała nowy hotel, w dodatku o wyższym standardzie.

Sytuacja ta, z jednej strony przykra (nadal w branży zdarzają się przypadki zmiany istotnym warunków umowy sprzedaży imprezy, bez zgody klientów), pozwala szacować, iż jednak branża ewoluuje - i zaczyna się liczyć zadowolenie turystów. Szkoda tylko, iż czasem musi zadziałać katalizator, przyspieszający działanie biura turystyki w postaci mediów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com