TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro podróży Itaka zamierza w 2006 roku bardziej promować swój wizerunek i usługi poprzez inwestycje w telewizji i prasie lokalnej.
reklama
Ponieważ Itaka ma coraz więcej swoich biur w mniejszych miejscowościach, postanowiono zainwestować w reklamę w prasie lokalnej. Firma nie zrezygnuje przy tym z ogłoszeń w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. W planach jest także rozbudowa i unowocześnienie strony internetowej.
Staramy się także o długofalowy sponsoring telewizyjny programu rozrywkowego - powiedział serwisowi "Media&Marketing Polska" Piotr Henicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Itaki. Rozmowy prowadzone są z TVP, Polsatem i TVN. Itaka kilka lat temu była sponsorem programu "Randka w ciemno" w TVP1, który przyniósł firmie wzrost świadomości marki oraz pozwolił odnotować większe zyski ze sprzedaży.
Itaka zaplanowała na wiosnę tego roku intensywną kampanię wizerunkową na outdoorze.
W celu zwiększenia liczby klientów, firma ma zamiar rozszerzyć ofertę czarterową oraz kontynuować program lojalnościowy.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami