TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-09-03 - Hiszpańska Telepizza rusza na podbój chińskiego rynku

Telepizza podpisaÅ‚a umowÄ™ z Christine - sieciÄ… w sektorach piekarniczym i cukierniczym. Porozumienie zakÅ‚ada utworzenie spółki joint venture z 50% udziaÅ‚em każdej ze stron. Umowa podpisana zostaÅ‚a 30 sierpnia w Szanghaju przez Pedro Ballvé, prezesa Grupy Telepizza oraz Luo An Tian’a, prezesa Grupy Christine.

reklama


- Głównym celem tego przedsięwzięcia jest otwarcie sieci placówek, które umożliwią wykształcenie modelu działalności przystosowanego do specyfiki chińskiego rynku, a następnie jego rozpowszechnianie na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu oraz Makao - mówi Dariusz Bąk, dyrektor generalny Telepizza Poland. - Chcemy, aby nasz produkt był znany we wszystkich zakątkach świata.

Wcześniej obie spółki podpisały porozumienie dotyczące cesji marki oraz umowę intencyjną, umożliwiającą przeprowadzenie pierwszych prób. Na mocy ustaleń, Christine początkowo wprowadzi produkty Telepizza do trzech prestiżowych punktów sprzedaży. Jednym z nich jest teren Światowej Wystawy EXPO w Shanghaju, na której chińska sieć funkcjonuje jako oficjalny dostawca produktów piekarniczych. Tam też znajdują się pozostałe placówki - jedna z nich umiejscowiona jest w budynku znanym jako "Perła Orientu", ze słynną wieżą telewizyjną, rozpoznawalną jako ikona pejzażu miejskiego; druga znajduje się w Xujiahui, największej dzielnicy handlowej Szanghaju, gdzie znajdują się największe punkty przesiadkowe metra.

Uruchomienie tych trzech punktów sprzedaży, poprzedzone serią specjalistycznych badań, pozwoli Telepizzy dostosować swą ofertę do wymogów lokalnego rynku. Wejście Telepizzy na rynek chiński jest częścią projektu internacjonalizacji spółki, mającego na celu umocnienie w najbliższych latach pozycji firmy poza granicami Hiszpanii.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com