TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-03-10 - Gdańsk Convention Bureau wystąpił o środki na kampanię promocyjną Gdańska i Pomorza

Gdańska Organizacja Turystyczna (GOT) wystąpiła z wnioskiem o dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

reklama


Przedmiotem projektu ma być kompleksowa kampania promocyjna turystyki biznesowej na rynku w kraju i za granicą. Efektem podjętych działań ma być wzmocnienie marki oraz wizerunku Gdańska i Pomorza jako celu turystyki biznesowej.

Całkowita wartość projektu wynosi 3 000 000 PLN. Wysokość dofinansowania z funduszy unijnych ma wynieść do 75% tej kwoty. Projekt został zaplanowany na 3 lata, do końca 2011 roku. W zakresie projektu znalazły się następujące działania:
- wykonanie portalu informacyjnego dotyczącego turystyki biznesowej, przygotowanie materiałów promocyjnych - katalogu, folderu, filmu reklamowego, a także prezentacji multimedialnej i innych narzędzi promocyjnych,
- przeprowadzenie badań, które mają dotyczyć dynamiki turystyki biznesowej w regionie pomorskim w latach 2009 -2011,
- udział w międzynarodowych targach turystyki biznesowej (m. in. w Brukseli EMIF, we Frankfurcie IMEX, w Barcelonie EIBTM oraz Londynie CONFEX) oraz zakup stoiska targowego,
- organizacja serii podróży studyjnych przeznaczonych dla branżowych dziennikarzy zagranicznych,
- promocja oferty regionu w prasie międzynarodowej (CIM, CAT Publications, wydawnictwa targowe, Bedouk, MICE Poland) oraz w Internecie,
- organizacja całego cyklu szkoleń przeznaczonych dla branży turystycznej, utworzenie oraz promocja czterech produktów turystyki biznesowej,
- udział w międzynarodowych sieciach współpracy ICCA i MPI.

Konkurs zostanie rozstrzygnięty nie później niż w lipcu 2009 roku. Podmiotem, który jest odpowiedzialny za realizację tego przedsięwzięcia jest wyodrębniona komórka GOT - Gdańsk Convention Bureau. Zgodnie z porozumieniem jakie zostało zawarte pomiędzy GOT a Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, jako jedyna zajmuje się ona promocją Gdańska i całego Pomorza w sferze turystyki biznesowej.

Jak powiedziała Anna Górska, Prezes Zarządu GOT, planowana kampania promocyjna przyniesie zakładane rezultaty oraz przyczyni się do wzrostu liczby imprez biznesowych jakie organizowane są w Gdańsku i Pomorzu oraz znacznego wzrostu turystów, przybywających do Gdańska w celach biznesowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com