TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-07-09 - Ecco Holiday reklamował się kosztem Międzyzdrojów?

Reklama agencji turystycznej Ecco Holiday naruszyła wizerunek Międzyzdrojów - tak uznały władze miasta i zapowiedziały skierowanie sprawy na drogę sądową.

reklama


Ecco Holiday w promocji swojej oferty zastosował reklamę porównawczą. Przedstawił zestawienie dwóch kierunków wakacyjnych wyjazdów: Międzyzdrojów i Egiptu. Nie było by w tym nic złego, gdyby Międzyzdroje nie zostały pokazane jako miasto drogie i dla emerytów. W reklamie polskie miasto jest miejscem wypoczynku ludzi w podeszłym wieku, jest w nim zimno i deszczowo, a w dodatku wakacje kosztują 2136 zł za tydzień.

Natomiast Egipt został ukazany w zupełnie innym świetle - miejsca, gdzie młodzi turyści cieszą się słońcem za cenę niższą o połowę.

Sekretarz miasta Międzyzdroje oznajmił, że nie będzie sprawy w sądzie jeśli firma przyśle pisemne zapewnienie, iż reklama zniknie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com