TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Spółka Oasis Tours dokonała rewitalizacji swojego logotypu. Nowy znak firmowy po raz pierwszy zaprezentowano wczoraj (24.09.09) na Targach Turystycznych w Warszawie.
reklama
Logo Oasis Tours zostało graficzne odnowione: do znaku wprowadzono motyw palmy, zmodyfikowano kolorystykę z zachowaniem podstawowych barw korporacyjnych, unowocześniono czcionkę w nazwie firmy.
Nowe logo to oznaka szeroko zakrojonej akcji wewnętrznych zmian w Oasis Tours, których celem jest podniesienie standardów dotyczących produktu oraz obsługi klienta. Wśród rozpoczętych już akcji należy wymienić kompleksową weryfikację wszystkich hoteli operatora w Egipcie i w Tunezji: z oferty firmy są wycofywane te obiekty, które klienci oceniali słabiej niż pozostałe. Kolejnym krokiem będzie przeprowadzenie w okresie zimowym cyklu dodatkowych szkoleń dla wszystkich rezydentów Oasis Tours w zakresie nowych standardów w obsłudze klienta.
Zmiana znaku firmowego podkreśla także rozbudowę oferty operatora specjalizującego się w wyjazdach do Tunezji i Egiptu o kolejny kierunek turystyczny: Turcję. Oferta wyjazdów do Turcji zostanie zaprezentowana już w najbliższej edycji katalogu Oasis Tours, ukazującego się pod koniec października 2009.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami