TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Nowa usługa oferowana przez sieć hoteli Sheraton została już uruchomiona w nowojorskim hotelu Sheraton New York Hotel & Towers. O początku tego miesiąca klienci przybywający do hotelu są obsługiwani przez terminale przypominające kioski automatycznej odprawy na lotniskach.
reklama
Automatyczna rejestracja jest przeznaczona głównie dla klientów, którzy wcześniej zarezerwowali pokój za pomocą Internetu lub telefonicznie. Po wejściu gość spędza przy terminalu około minutę. Po wprowadzeniu numery karty kredytowej, następuje potwierdzenie rezerwacji oraz wydanie klucza i rachunku (który może również zostać przesłany automatycznie mailem).
Za pomocą terminala można również zmienić rezerwację, zamówić dodatkowe usługi oraz dostać nowy klucz, a także odbierać wiadomości. Jeszcze nie wiadomo, kiedy nowa usługa zostanie wprowadzona również w Europie.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami