TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-02-13 - Serwis rezerwacji biletów lotniczych dla kobiet

Rozpoczyna działalność pierwszy internetowy serwis rezerwacji biletów lotniczych dla kobiet - samolotka.pl.

reklama


Portal samolotka.pl uruchomiony został, przy użyciu systemu rezerwacyjnego krakowskiej firmy TravelTech, tworzącej swoje nowatorskie rozwiązania do obsługi rezerwacji on-line w oparciu o dostęp do baz danych jednego z systemów globalnej dystrybucji - Galileo by Travelport. Do dyspozycji klientek serwisu jest również zespół konsultantów odpowiedzialnych za obsługę rezerwacji internetowych oraz telefonicznych firmy TravelOvo, należącej do Grupy Rainbow Tours SA, posiadający doświadczenie w obsłudze rezerwacji internetowych oraz telefonicznych.

- Niezmiernie cieszy mnie współpraca między Galileo by Travelport a InOut Pracownia Komunikacji, której efektem jest uruchomienie na naszym rynku portalu samolotka.pl, skierowanego do określonej grupy docelowej. Jestem przekonany, że tego typu działania będą stanowiły o sukcesie tych, którzy dostrzegą i w odpowiednio postarają się zagospodarować istniejące nisze rynkowe - powiedział Krzysztof Gostkowski, Country Manager Poland Galileo by Travelport. - Ze względu na brak czasu i wielość zadań, które stoją przed współczesnymi kobietami, panie coraz częściej wykorzystują Internet, aby dokonywać zakupów, płatności a także zdobywać informacje - podkreśla Iza Ziemińska, współwłaścicielka portalu - ciągle jest jednak wiele kobiet, które zwyczajnie się go boją. Chcemy je przekonać, że rezerwowanie biletów lotniczych jest łatwe i bezpieczne i może być pierwszym krokiem do spełnienia podróżniczych marzeń, które czasem przychodzą do głowy każdej kobiecie. Dlatego nasz serwis krok po kroku wyjaśnia, jak zarezerwować bilet, uczy, że rezerwacja nie oznacza zakupu i bez kosztowo można ją anulować, a więc można się nią po prostu pobawić i jak w końcu bezpiecznie zakupić bilet.

- Tych, którzy rozumieją kobiece potrzeby, nie dziwi fakt, że panie, w dużo większym stopniu niż panowie, biorą udział w internetowym życiu społecznym, wymieniają się doświadczeniami, wspierają się a także tworzą małe społeczności - dodaje Ewa Tyralik, druga współwłaścicielka serwisu. - Z jednej strony chcą wyróżniać się z grupy, z którą się identyfikują, z drugiej - chcą do niej przynależeć. Mamy nadzieję, że u nas poczują się jak u siebie, że polubią w sieci swoje unikatowe miejsce. Kobiety to wymagające klientki, w adresowanych do nich komunikatach każdy szczegół musi być dopracowany. Od wielu lat zajmujemy się komunikacją rynkową skierowaną do konsumentek i mamy świadomość, jak trudne zadanie sobie postawiłyśmy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com