TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jedna z klientek LOT zakupiła w maju na stronie internetowej przewoźnika dwa bilety na loty do Paryża i z powrotem. Przewoźnik obciążył kartę kredytową klientki, ale nie wydano jej biletów z powodu "problemów technicznych".
reklama
Wkrótce do niedoszłej pasażarki zadzwonił przedstawiciel LOT-u z informacją, że niska cena na stronie internetowej polskiego przewoźnika była wynikiem błędu systemu a umowa sprzedaży jest nieważna. UOKiK uważa, że umowa powinna zostać wykonana. Handel online ciągle nie budzi zaufania większości Polaków a jeden zawiedziony klient może zniechęcić wielu innych. Rzecznik PLL LOT stwierdził, że reklamacja niedoszłej pasażerki została uznana i jako rekompensatę otrzyma ona darmowe bilety na przelot do dowolnego europejskiego miasta.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami