TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od marca rusza kampania promocyjna Suwalszczyzny, która obejmie swym zasięgiem Warszawę, Łódź i Śląsk. Towarzyszyć jej będzie akcja prowadzona wśród młodzieży oraz osób starszych przez Suwalską Izbę Rolniczo-Turystyczną (SIRT).
reklama
Wśród Cudów Suwalszczyzny znalazły się m.in. Dolina Rospudy, Pokamedulski Klasztor w Wigrach oraz Kanał Augustowski. Innymi atrakcjami są: Bluesowe Suwałki, Wzgórza Jaćwingów, Pogranicze Wschodu, Dominikańskie Sejny oraz Augustów - Miasto Królewskie.
Kampania promocyjna przypomni nie tylko Suwałki pełne bluesa ("Blues Festiwal Suwałki"), ale również Kuchnię Pachnąca Tradycją (przysmaki z polsko-litewskiego pogranicza). Hasłem przedsięwzięcia jest "Suwalszczyzna - Kraina jak Baśń", których dowodem będą postaci promujące region - krasnoludki z bajki Marii Konopnickiej, która urodziła się w Suwałkach.
W marcu ma powstać w ramach projektu portal basniowasuwalszczyzna.pl, na którym zostanie umieszczona gra dla dzieci. Dzięki niej mali odkrywcy poznają lokalne legendy oraz dawne plemiona regionu. Na stronie znajdzie się ponadto mapa 9 szlaków turystycznych Suwalszczyzny.
W warszawskich, łódzkich i śląskich szkołach zostaną przeprowadzone lekcje na temat Suwalszczyzny. Uczniowie będą mogli wziąć udział w konkursach plastycznych. Akcja promocyjna obejmie ponadto uczestników Uniwersytetów Trzeciego Wieku.
W ramach promocji regionu pojawią się billboardy, ulotki oraz artykuły prasowe. Specjalnie dla osób starszych, które nieczęsto mają do czynienia z Internetem, zostanie uruchomiona infolinia.
Koszt projektu oszacowano na 900 tys. zł. Środki pochodzą z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego. Akcja promocyjna potrwa do końca 2011 roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami