TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W sierpniu bieżącego roku minęły 3 lata działalności warszawskiego biura HRS.
reklama
W tym czasie warszawskie biuro poszerzało bazę hotelową, co zaowocowało powiększeniem zespołu o nowych pracowników - Hotel Sales Managerów, przebywających stale i działających bezpośrednio na swych docelowych rynkach - w Trójmieście i Krakowie, ale także Pradze oraz Budapeszcie. Z dniem 1 kwietnia do polskiego zespołu HRS dołączył Łukasz Dąbrowski, obejmując stanowisko Dyrektora Generalnego.
Do grona partnerów strategicznych HRS, obok obecnych już PLL LOT oraz PKP Intercity, dołączyli nowi: Koleje Mazowieckie oraz Przewozy Regionalne. Nowa strona Przewozów Regionalnych w sposób przejrzysty umożliwia niemal jednoczesny zakup biletu kolejowego oraz rezerwację hotelu spośród szerokiej gamy obiektów HRS. Taka sama funkcjonalność będzie możliwa już niebawem na stronie spółki Koleje Mazowieckie.
Odświeżona została także prezentacja oferty hoteli oraz wyszukiwarka HRS na stronie PLL LOT. Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa HRS na pokładzie samolotów Węgierskich Linii Lotniczych Malev. Za współpracę z tym partnerem odpowiada warszawskie biuro HRS.
Wiosną tego roku HRS odświeżył całość identyfikacji wizualnej począwszy od zmian w logo. Jednym z zamysłów było uproszczenie logotypu, tak aby stał się on maksymalnie czytelny, przejrzysty, i zwięzły. Istniejący poprzednio w logo napis "Hotel Reservation Service" zastąpiony został hasłem "The Hotel Portal". Jednym z rezultatów odświeżenia filozofii firmy HRS jest stworzenie firmowego fan pagea na portalu społecznościowym Facebook. Informacje zamieszczane tam mają nieco mniej formalny charakter, bardziej dynamiczną formę i zakładają interakcję z użytkownikami.
Obecnie hotele HRS można zarezerwować poprzez większość modeli telefonów komórkowych oferujących dostęp do Internetu, w tym oczywiście poprzez smartphoney takie jak BlackBerry, iPhone czy też urządzenia z systemem operacyjnym Android. Nowinką technologiczną jest wypuszczona w tym roku na rynek specjalna aplikacja rezerwacyjna przeznaczona dla telefonów iPhone oraz z systemem Android - Hotels Now. Bazuje ona na technologii zwanej "rzeczywistością rozszerzoną". Na wyświetlaczu telefonu pojawiają się w postaci symbolu łóżka HRS hotele dostępne w czasie rzeczywistym, gdy użytkownik filmuje okolicę kamerą wbudowaną w telefon.
Klienci dokonując rezerwacji mogą skorzystać z 2,5 miliona opinii o hotelach. Oceny te, oddane przez klientów dopiero po zrealizowaniu rezerwacji, stanowią istotną podpowiedź przy wyborze hotelu. W tym roku na stronę wprowadzona została nową funkcjonalność. HRS oferuje prezentację filmów z ponad 1000 hoteli, dzięki czemu można uzyskać pełen obraz hotelu przed przyjazdem - z zewnątrz, lobby, pokoi i innych obszarów, takich jak restauracje, spa oraz sale konferencyjne.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami