TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Firma Guest-Tek, która oferuje usługi dostępowe dla branży hotelarskiej, uruchamia swoje pierwsze europejskie centrum serwisowe - w Warszawie. Będzie poprzez nie obsługiwać dotychczasowych i nowych klientów z USA, Kanady oraz kilku krajów zachodniej Europy - - napisał Computerworld.
reklama
Na razie centrum zatrudnia 30 osób, docelowo prace znajdzie w nim nawet 200 osób.
Decyzja o lokalizacji centrum obsługi klientów właśnie w Warszawie została podjęta w ubiegłym roku i była związana z rosnącą ilość klientów Guest-Tek na terenie Europy (firma Guest-Tek kilka miesięcy temu podpisała nowe umowy m.in. na dostawę usług szerokopasmowych sieci włoskich hoteli Class Hotels).
Warszawę wybrano na siedzibę centrum serwisowego nieprzypadkowo - jest to atrakcyjna pod kątem inwestycji lokalizacja, w której najłatwiej i najtaniej można pozyskać wykwalifikowanych pracowników. Kluczowe znaczenie miał w wyborze lokalizacji centrum miał właśnie czynnik kosztów.
Oficjalnie start call center Guest-Tek w Warszawie nastąpi z początkiem kwietnia.
Guest-Tek to kanadyjska firma, działająca na rynku od 1996 roku. Specjalizuje się w usługach szerokopasmowego dostępu do internetu, implementacji sieci VBN (Visitor Based Network), oraz platformy OneView obejmującą świadczenie usług dostępowych, telefonie IP oraz Video on demand.
Obecnie z usług firmy Guest-Tek korzysta blisko 3300 hoteli na całym świecie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami