TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W I kwartale 2004 r. internetowe biuro podróży Travelplanet.pl sprzedało usługi turystyczne o wartości 2,92 mln zł. To wzrost w porównaniu do I kwartału 2003 r. o ponad 307%.
reklama
Jakub Mazur dyrektor ds. rozwoju i marketingu tej firmy cieszy się z sukcesu przedsiębiorstwa i podkreśla, że taka dynamika wzrostu została osiągnięta w 4 roku działalności spółki. J.Mazur przypisuje ten wzrost "dynamicznemu rozwojowi organizacji spółki" oraz nowatorskiemu modelowi sprzedaży.
Na 2004 r. Travelplanet.pl założyło sobie osiągnięcie czołowej pozycji rynkowej wśród wszystkich multiagentów turystycznych.
88 proc. obrotu firmy przypada na sprzedaż wycieczek turystycznych; 7,5 proc. obrotu generuje sprzedaż biletów lotniczych (za pośrednictwem serwisu Aero.pl); 4,5 proc. obrotu Travelplanet.pl przypada na reklamę.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami