TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-11-15 - Uwaga restauratorzy: niepoczytalny klient powoduje poważne straty w Wielkopolskim

Zamawia drogie dania w restauracjach, a gdy przychodzi do płacenia rachunku, informuje, że nie ma pieniędzy i prosi o wezwanie policji - tak opisuje działanie klienta Głos Wielkopolski.

reklama


Problem rzeczywiście istnieje. Od dłuższego czasu mężczyzna w średnim wieku odwiedza restauracje, wybiera z menu wykwintne dania, których ceny są wysokie od 190 do 250 złotych a gdy trzeba zapłacić mówi, że nie ma pieniędzy..

Sprawa jest trudna nie tylko dla restauratorów, którzy są oszukiwani, ale również dla policji. Mężczyzna bowiem zamiast opłacić rachunek, prosi o wezwanie policji. Policja przyjeżdza, ale nic nie może zrobić, bo mężczyzna jest niepoczytalny i nie może odpowiadać za swoje czyny. Ma z tego powodu sądowy nakaz umorzenia wszystkich spraw prowadzonych przeciwko niemu.

Skala problemu nie jest mała - tylko od maja 2006r., właściciele różnych restauracji zgłosili policji 40 takich przypadków. Niezapłacone rachunki wachały się w okolicach kilkuset złotych - najwyższy wyniósł 400 PLN. - W sumie restauratorzy stracili 5850 złotych - powiedział Franciszek

Na razie nie wiadomo, jak rozwiązać problem niepoczytalnego i niewypłacalego klienta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com