TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-09-10 - Single - dobrzy klienci biur turystycznych i restauracji?

Biura turystyczne, portale internetowe i hotele prześcigają się w ofertach dla singli, których szacunkowo w Polsce jest już 5 milionów. Szukają oni nietuzinkowych rozrywek i oryginalnych propozycji. Mają także spory zasób pieniędzy.

reklama


Uwidocznia się to przy wyborze miejsc i czasu, w którym wyjeżdżają na wakacje. Single bowiem zazwyczaj biorą dni wolne poza sezonem. Muszą jednak uważać, ponieważ niektórzy organizatorzy wymagają dokwaterowania do innego uczestnika wycieczki bądź tez dopłaty do pokoju dwuosobowego. Te dopłaty bywają bardzo wysokie. Na przykład za tydzień w Grecji, Bułgarii, czy Chorwacji dodatkowo należy dopłacić od 300 do 400 złotych, a za pobyt na Majorce - 700 zł. Dlatego często osoby samotnie podróżujące wybierają tańsze oferty - np Turcję, Tunezję, Egipt.

Wyjątkowo dobrze mają wrocławskie single.

We Wrocławiu bowiem już dwa lata funkcjonuje klub dla singli "Połówki Pomarańczy", który ma też swoje siedziby w sześciu innych miastach Polski. Połówki mają swoje zaprzyjaźnione miejsca, m.in.: salony fryzjerskie i kosmetyczne oraz knajpki. Organizują też wiele atrakcyjnych wyjazdów weekendowych, sylwestrowych, czy zamknięte imprezy w klubach. Aby przyłączyć się do "Połówek Pomarańczy" nie trzeba wykupywać karty członkowskiej, trzeba się jednak zarejestrować na stronie internetowej www.polowki.pl.

Single mogą również korzystać z oferty niektórych specjalnie adresowanych do nich lokali. We Wrocławiu znajduje się bowiem sporo knajpek czy pubów, gdzie single mogą się wyluzować. Dobra zabawa czeka ich w PRL-u, czy Jeździe w Rynku. Na dobre wino i smaczny posiłek mogą wybrać się do Vinotece przy ul. Świętego Mikołaja, a wypić doskonałą kawę w Moloco na Więziennej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com