TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-08-23 - Marketingowe myślenie chińskich linii China Airlines

Chińskie linie lotnicze China Airlines aby odbudować wizerunek swojej firmy, po pożarze samolotu - zamalowali logo na maszynie.

reklama


W poniedziałek na Okinawie spalił się samolot tej linii. Po tym jak ekipy telewizyjne opuściły miejsce wydarzenia, zaraz przy maszynie zjawili się malarze. Z białą farbą w rękach przystąpili oni do zamalowania widocznego na samolocie logo China Airlines. Firma w ten sposób chce przywrócić prestiż, tak aby klientom nazwa przewoźnika nie kojarzyła się z wrakiem samolotu.

Linie lotnicze uzyskały też zgodę rządu na to posunięcie. Japońskie władze uznały, że trochę nowej farby na kadłubie nie przeszkodzi w śledztwie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com