TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-02-19 - Aeroflotowi nie opłaca się współpracować z firmami turystycznymi

W ubiegłym tygodniu na konferencji prasowej dyrektor handlowy rosyjskiego Aeroflotu oświadczył, że zmianie ulegną warunki współpracy największych linii lotniczych Rosyjskiej Federacji z firmami branży turystycznej.

reklama


Na oświadczenie to rosyjska branża turystyczna czekała już od pewnego czasu.

Dyrektor Baczurin zapowiedział, że od 1 kwietnia 2004 roku Aeroflot przechodzi na symboliczną prowizję ze sprzedaży biletów lotniczych - 1 dolar za każdy sprzedany bilet. Dyrektor handlowy nie ukrywał, że zmiana formy rozliczania się z firmami turystycznymi spowodowana jest koniecznością redukcji kosztów firmy, która musi walczyć o konkurencyjność na rynku linii lotniczych. Do tej pory suma wszystkich prowizji płaconych firmom sprzedającym bilety Aeroflota była jednym z najwyższych kosztów zmiennych w budżecie przewoźnika.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com