TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Paryski POIT wpadł na niecodzienną możliwość promocji Polski i wykorzystał wizerunek polskiego hydraulika, którym straszono nad Sekwaną podczas referendum konstutucyjnego. Wizerunek przystojnego hydraulika na tle atrakcji oraz napisy "Zostaję w Polsce" i "Przyjeżdżajcie licznie" reklamują nasz kraj i jego atrakcję.
reklama
Akcja ta jest odważna i należy pochwalić promujących Polskę za nieszablonowe podejście. Według pierwszych komentarzy przekazanych przez korespondentów radiowych, akcja spotkała się z miłym przyjęciem ze strony Francuzów, którzy docenili nie branie na serio francuskich ataków i obaw co do najazdu polskich pracowników na Francję.
Plakat w pełnej wersji można zobaczyć na tej stronie http://www.tourisme.pologne.net/online_fr/frameset/frameset.htm.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami