TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2011-01-23 - Biura podróży poszukują franczyzobiorców

Coraz częściej właściciele biur decydują się na franczyzę.

reklama


Jedną z firm touroperatorskich, które oferują możliwość prowadzenia biura pod swoją marką na zasadzie franczyzy jest Neckermann Polska. Zapewnia ono nie tylko prawo do używania swojej marki, ale również reklamę, na takich samych zasadach jak własnym biurom. Jeśli franczyzobiorcy uda się osiągnąć wynik sprzedaży wyższy niż 75 000 euro, otrzymuje on z początkiem nowego roku budżet reklamowy na indywidualną promocję. Pracownicy uczestniczą w wyjazdach informacyjno-szkoleniowych. Biuro może sprzedawać wycieczki innych touroperatorów, jednak nie mogą one przekraczać 40 proc. wartości obrotu biura.

Firma Rainbow Tours zmierza do rozbudowania swojej sieci. W najbliższym czasie chce powiększyć liczbę jednostek działających na zasadzie franczyzy o kolejne 20 biur zlokalizowanych w średniej wielkości miejscowościach, liczących od 40 do 100 tys. mieszkańców.

TUI oferuje franczyzę, dzięki której prywatne biuro uzyskuje nie tylko dostęp do oferty marki, ale również bezpłatne szkolenia oraz prawo do korzystania z systemu know-how. Firma TUI dokonuje bezpłatnego przekazania neonu z logiem, umieszcza dane kontaktowe biura na swoich stronach www i katalogach. Franczyzobiorca uzyskuje również wyższą prowizję od sprzedaży produktów marki franczyzowej i ma możliwość sprzedaży oferty innych touroperatorów, ale w ograniczonym stopniu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com