TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-09-06 - Badanie poziomu zadowolenia klientów w restauracji

Restauracja Nordowi Mol w Celbowie koło Pucka (woj. pomorskie) przeprowadziła własne badania poziomu zadowolenia klientów.

reklama


- Dobra opinia o lokalu to najlepsza reklama w gastronomii - mówi Marek Hewelt, właściciel Restauracji Nordowi Mol. - Dlatego cały czas dbamy o jak najlepszą obsługę odwiedzających nas ludzi. Staramy się, aby nasza oferta przypadła im do gustu.

Od czerwca do sierpnia br. klienci Nordowi Mol byli proszeni o wypełnienie ankiety badającej stan zadowolenia odwiedzających lokal. Pytania były szczegółowe i dotyczyły m.in. menu, wystroju restauracji, otoczenia, obsługi kelnerskiej, muzyki grającej w lokalu. Pytano również o to, co warto jeszcze poprawić, czego klienci oczekują w Restauracji Nordowi Mol. Ankiety przygotowali i badanie przeprowadzili młodzi socjologowie z Gdańska i Elbląga.

W badaniach ankietowych wzięło udział niespełna 120 klientów w ciągu trzech miesięcy. 98 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło obsługę kelnerską w Nordowi Mol. Natomiast prawie 97 proc. pytanych bardzo dobrze wyraziło się o wystroju restauracji w stylu starego, kaszubskiego dworku. Prawie 70 proc. ankietowanych jest zadowolonych z muzyki, która jest emitowana w restauracji. Pytani w większości również docenili fakt, że przy restauracji funkcjonuje mini-zoo i plac zabaw dla dzieci. Prawie 90 proc. ankietowanych pozytywnie wyraziło się na temat cen potraw, uznając iż są na odpowiednim poziomie. Natomiast 91 proc. klientów jest zadowolonych z zawartości menu restauracji. Klienci doceniali również fakt, że w Nordowi Mol można zapłacić kartą za posiłek oraz z możliwości skorzystania z wi-fi.

Restauracja Nordowi Mol uruchomiła na swoje stronie internetowej - www.nordowimol.pl księgę gości, gdzie każdy klient może się podzielić opinią na temat lokalu, obsługi, potraw, cen czy po prostu wyrazić swoje zdanie na temat restauracji. Zainteresowani tym co dzieje się w Nordowi Mol mogą również na stronie internetowej restauracji zamówić newsletter, który będzie do nich wysyłany.

Takie badanie to nie tylko informacja zwrotna dla właściciela lokalu, ale także doping dla obsługi (zarówno bezpośredniej jak kelnerzy, jak i pośredniej jak kucharze i zaopatrzenie) do lepszego wykonywania swojej pracy. Oczywiście niezbędny jest tu nadzór nad rzetelnym wykonywaniem badań - tak aby obsługa nie mogła pominąć niezadowolonych klientów w badaniu (w tym np. także klientów, którzy pomimo wejścia do lokalu nie zdecydowali się złożyć zamówienia).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com