TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-03-20 - Wakacje, że mucha nie siada!

Od 15 marca 2006 r. ruszyła telewizyjna kampania promocyjna biura podróży Rainbow Tours. Organizator promuje swoją ofertę pod hasłem "Wakacje, że mucha nie siada".

reklama


Celem kampanii Rainbow Tours, przygotowanej we współpracy z agencją reklamową Stavek Advertising, jest zwiększenie rozpoznawalności marki Rainbow Tours wśród Polaków i przekonanie potencjalnego odbiorcy o jakości usług świadczonych przez organizatora.

Kampania "Wakacje że mucha nie siada" obejmie swoim zasięgiem nie tylko telewizję, ale również radio oraz prasę. Organizator zdecydował się promować markę w:
- TVP1, TVP2, TVN, TVN7, TVN24 oraz satelitarnych kanałach tematycznych,
- radiu Eska i Eska Rock w wybranych aglomeracjach,
- Gazecie Wyborczej.

Potencjalni klienci będą zachęcani do zakupu ofert Rainbow Tours wysoką jakością usług i dobrymi hotelami w rozsądnej cenie (organizator zapewnia o rabatach sięgających nawet 26%).

Agenci otrzymają od organizatora specjalnie przygotowane materiały promocyjne (plakaty, ulotki, gazetki), zgodne z prowadzoną w mediach kampanią.

Kampania promocyjna Rainbow Tours pt. "wakacje że mucha nie siada" potrwa do końca marca 2006.

Rainbow Tours to organizator z 16-letnim doświadczeniem na rynku. To jeden z najszybciej rozwijających się touroperatorów w Polsce w ciągu ostatnich 2 lat. Obroty biura od 2003 roku wzrosły o ponad 100%, a sieć własnych oddziałów organizatora powiększyła się z 6 do 18. Dla wygody klientów w kwietniu 2005 roku biuro uruchomiło call center (0-801 310 801) oraz możliwość rezerwacji i zakupu ofert przez internet (poprzez stronę www.rainbowtours.pl).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com