TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-18 - Kryzys okresem prosperity dla restauracji fast food

Można z całą pewnością stwierdzić, iż kryzys jest zbawienny dla restauracji typu fast food. Gołym okiem widać, że lokale te goszczą coraz więcej klientów, a właściciele mówią o otwieraniu kolejnych.

reklama


Gospodarstwa domowe chcą oszczędzać, dlatego tną koszty jedzenia. Polacy korzystają więc coraz częściej z lokali w których można zjeść szybko i tanio.

Wzrost zainteresowania odczuły nie tylko zagraniczne sieci McDonalds, KFC czy Pizza Hut, ale także polskie firmy. Szacuje się, że do końca roku uruchomią one 50 nowych lokali gastronomicznych za 25 mln zł.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com