TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-10 - Kraków promuje się na puszce Coca-Coli

Kraków będzie promowany przez oko Smoka Wawelskiego umieszczonego na limitowanej edycji puszek Coca-Coli. Napoje w nowych niezwykłych opakowaniach trafią do sprzedaży na terenie Małopolski w ostatnim kwartale tego roku. W krakowskim magistracie ogłoszono we wtorek wyniki konkursu na projekt puszki. Pierwsze miejsce zajęła praca Sebastiana Ścigalskiego, która przedstawia żółto-pomarańczowe oko smoka spoglądające z rozerwanej puszki. Smok jest koloru zielonego, zaś sama puszka jest czerwona.

reklama


Jury konkursu, w którego poczet weszli przedstawicieli miasta, krakowskiej ASP oraz koncernu Coca-Cola uznali nagrodzony projekt za wyróżniający się niekonwencjonalnością, prostotą przekazu oraz profesjonalizmem.

Główną nagrodą był 17-calowy laptop.

Uczestnicy konkursu "Przelej Kraków na puszkę" musieli zaprojektować puszkę, która w rozpoznawalny sposób nawiązywałaby do Krakowa - jego kultury, historii oraz teraźniejszości. Konkurs został zaadresowany do amatorów oraz profesjonalistów mieszkających w Krakowie i Małopolsce, którzy, w myśl zapewnień przedstawicieli władz miasta, jako jedyni w całej Polsce mogli zaprojektować puszkę Coca-Coli.

Stolica Małopolski jest jedynym miastem, które promuje się w tak specyficzny sposób. Kraków nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów, zaś samo przedsięwzięcie to efekt wspólnej inicjatywy Krakowa oraz koncernu Coca-Cola.

Do konkursu zakwalifikowało się ponad 200 prac. Jury nominowało 15 projektów. Swojego faworyta mogli wybrać także internauci. Faworytem Krakowian został Mateusz Paja, któremu udało się zdobyć najwięcej głosów oraz 6 tys. zł nagrody.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com