TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-08-08 - Realne Punkty Obsługi Klienta Travelplanet generują 1/3 sprzedaży całej grupy

Realna sieć sprzedaży wirtualnego biura turystycznego Travelplanet okazała się sukcesem. Punkty Obsługi Klienta Travelplanet.pl otwarte w największych galeriach handlowych już po roku działania okazały się rentowne. W chwili obecnej 1/3 sprzedaży całej grupy.

reklama


Sieć sprzedaży Travelplanet.pl stała się w bardzo krótkim czasie istotnym źródłem przychodów spółki. W chwili obecnej cała sieć, na którą składa się w tej chwili 7POKów jest już rentowna. - Skłania nas to do dynamicznej kontynuacji tego projektu i uruchamiania kolejnych punktów. Jeszcze w tym miesiącu zamierzamy otworzyć pierwszy POK w Poznaniu, a później we Wrocławiu - komentuje Anna Chryplewicz Dyrektor Finansowy Travelplanet.pl.

Internetowe biuro podrózy otworzyło dotychczas POK-i w:
- Warszawie: C.H. Reduta, C.H. Targówek, C.H. Wola Park
- Bydgoszczy: Galeria Pomorska
- Katowicach: C.H. 3stawy
- Krakowie: C.H. M1
- Łodzi: C.H. Manufaktura



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com