TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jedną z szans na promocję Łodzi, było umieszczenie informacji o mieście na stronie Ryanaira, która jest odwiedzana miesięcznie przez 200 mln ludzi. Jednak prezentacja Łodzi pozostawia wiele do życzenia.
reklama
Główne zarzuty to brak zdjęć, bez których opisywane miejsca wiele tracą na atrakcyjności, brak informacji o łódzkich pubach i możliwościach tanich zakupów. Wymienione zabytki opisane są w języku polskim (np. "Ławeczka Tuwima") więc ich nazwy nic nie mówią obcokrajowcom. Brakuje także informacji praktycznych ułatwiających znalezienie noclegu czy restauracji.
Informacje zostały przygotowane przez pracowników Urządu Miasta Łodzi, którzy zapowiadają, że strona zostanie w krótkim czasie udoskonalona. Być może pojawią się także linki odsyłające do stron umożliwiających rezerwację zakwaterowania.
Reklama miasta na stronie linii Ryanair kosztowła 105 tys. euro.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami