TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
24 października 2005 roku statuetką Brązowego Effie w kategorii "Usługi" wyróżniona została reklama biura podróży Triada, przygotowana przez agencję PZL.
reklama
Kampania reklamowa Triady pt. "Szła dzieweczka do laseczka" znana jest nam wszystkim z telewizji. Z badań przeprowadzonych po kampanii wynika, iż reklama nie tylko bardzo podobała są od strony pomysłu i kreacji, ale też przyczyniła się do poprawy wizerunku firmy i marki TRIADA oraz do zdecydowanego wzrostu rozpoznawalności marki w społeczeństwie.
Po kampanii telewizyjnej TRIADA była drugim (po ORBISIE) najlepiej rozpoznawalnym biurem podróży w Polsce.
Triada i agencja PZL otrzymała statuetkę Brązowego Effie w kategorii "Usługi", w której nominowane były również min: Gazeta Wyborcza, Radio 94, IKEA, mySAP.
Nagroda jest tym bardziej cenna, że w tym roku poziom konkursu był wyjątkowo wysoki, a jury bardzo oszczędne w przyznawaniu statuetek.
Statuetkę "Effie" Zarząd B.P. TRIADA odebrał na Gali w Teatrze Wielkim, w obecności mediów i całego środowiska reklamowego.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami