TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ze względu na fakt, że rośnie popularność internetowych systemów rezerwacyjnych, Qubus postanowił zainwestować we własną aplikację tego typu: Save&Stay. Na stronach hoteli, możliwość rezerwacji noclegu stała się już standardem. Ale system rezerwacyjny to coś więcej niż formularz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia.
reklama
System rezerwacyjny musi oferować pełną obsługę rezerwacji - począwszy od możliwości wyboru realnie dostępnych opcji pokoi i usług. Co ważne, dane prezentowane przez system muszą być przejrzyste i aktualne. Po dokonaniu wyboru, gość hotelowy musi otrzymać automatyczne potwierdzenie przyjęcia rezerwacji i dostać możliwość opłacenia usług lub zaliczek, jeśli jest taka konieczność. Dla gości hotelowych liczy się także cena - idealnie by było, gdyby klient od razu mógł zobaczyć jakie promocje są oferowane obecnie i miał zaoferowaną dobrą lub najlepszą cenę, której nie przebiją systemy rezerwacyjne.
Rozwiązanie Save&Stay, które sieć Qubus wdraża, ma zamiar zapewnić swoim gościom nie tylko prosty w obsłudze system rezerwacji, ale również najniższe stawki dla pokoi w Internecie. Jak tłumaczyła Magdalena Łakomska, koordynująca projekt Save&Stay, to świetne połączenie, pozwalające zyskać większą sprzedaż, lojalność, a także zaufanie klientów. Firma odnotowuje dynamiczny wzrost popularności tego właśnie kanału dystrybucji, który jest porównywalny z największymi systemami rezerwacji online. Być może ma w tym udział fakt, że kanał ten był reklamowany (kampania billboardowa) z naciskiem na korzystną cenę.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami