TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-08-31 - Fly.pl z własnym Contact Center

Internetowe biuro podróży Fly.pl usamodzielnia obsługę Contact Center swoich klientów.

reklama


Przez ponad rok zajmował się tym zespół konsultantów spółki Enovatis, do której należą portale turystyczne EasyGo.pl, Wakacje.pl i Wypoczynek.pl. Decyzja ta jest konsekwencją nowej strategii Fly.pl związanej z majowym przejęciem jej przez płocką spółkę Urlopy.pl.

Fly.pl przez 14 miesięcy skupiała swoje działania przede wszystkim na pozyskiwaniu klienta poprzez różnorodne działania marketingowe on-line i off-line oraz współpracę z organizatorami podróży. Obsługę pozyskanego ruchu przekazywała w całości do CC Enovatis. - Taką strategię zaczerpnęliśmy od naszych ówczesnych niemieckich partnerów i właścicieli, firmy Comvel GmbH - wyjaśnia Grzegorz Bosowski, Prezes Zarządu Fly.pl. - Po zmianach własnościowych wypracowaliśmy nową strategię i postanowiliśmy samodzielnie obsługiwać naszych klientów - dodaje Bosowski.

Fly.pl przygotowywał własne struktury CC od kilku miesięcy. Zainwestowano w nowy sprzęt i stworzenie odpowiedniej struktury technologicznej. Do pracy zaproszono sprawdzonych konsultantów. - Ruch przejmujemy od września i stawiamy na utrzymanie wysokiej jakości obsługi - podkreśla Grzegorz Bosowski.

Nowe Contact Center Fly.pl przeniesione zostaje do nowej, warszawskiej siedziby firmy przy ul. Wołoskiej. Rezerwacje drogą elektroniczną składać będzie można przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Telefony infolinii czynne będą niezmiennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00 i w soboty od 9.00 do 14.00.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com