TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-05-25 - Nagroda Skytrax dla personelu Swiss

Swiss International Air Lines wygrały tegoroczną edycję Skytrax World Airline Award za "Staff Service Excellence" Europe.

reklama


Wyróżnienie to zostało przyznane na podstawie ostatniego badania przeprowadzonego wśród kilku milionów podróżnych, przez brytyjskich konsultantów ze Skytrax. Nagroda została wręczona Swiss w Hamburgu, podczas Aircraft Interiors Expo.

Personel Swiss zdobył nagrodę Skytrax za znakomity serwis na trasach europejskich, wyprzedzając załogi ponad 200 linii lotniczych. W badaniu uczestniczyli podróżni ponad 100 narodowości.

- Tak, jak w każdej firmie oferujÄ…cej usÅ‚ugi najwyższej jakoÅ›ci, nasza zaÅ‚oga jest kluczem do sukcesu i jestem bardzo dumny mogÄ…c odebrać tÄ™ nagrodÄ™ w ich imieniu - powiedziaÅ‚ Marco De Dea, Head of Maître de Cabine Management w Swiss, podczas ceremonii wrÄ™czania nagrody w Hamburgu.

Swiss zatrudnia obecnie 3 351 osób personelu pokładowego, pochodzących z 38 krajów.

Poziom obsÅ‚ugi pasażerów prezentowany przez personel naziemny na głównym lotnisku przewoźnika, byÅ‚ również jednym z podstawowych kryteriów decydujÄ…cych o nagrodzie Skytrax’s Staff Service Excellence. Wyróżnienie dla Swiss jest również uznaniem dla personelu firmy Swissport, która w imieniu Swiss prowadzi obsÅ‚ugÄ™ naziemnÄ… na lotnisku w Zurychu.

- Podróż naszych klientów rozpoczyna się i kończy na ziemi. Musimy być więc pewni, że standardy najwyższej jakości, do których stale aspirujemy, są podtrzymywane podczas całej podróży. Współpraca na lotnisku w Zurychu, z takim partnerem jak Swissport, który podziela naszą filozofię obsługi klienta, jest dla nas źródłem dużej satysfakcji oraz ma duże znaczenie dla naszych pasażerów - powiedział Marcel Witzig, Head of Ground Services w Swiss.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com