TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-06-26 - Polsce brakuje spójnej strategii promocyjnej

Dziennik "Polska" zwrócił uwagę na fakt, że rząd nie koordynuje działań poszczególnych ministerstw z innymi instytucjami, które są odpowiedzialne za promocję Polski na świecie.

reklama


W Polsce odbyło się wiele interesujących imprez. Są też w plany na przyszłe wydarzenia - w ciągu najbliższych trzech lat w Polsce odbywać się będzie Rok Chopinowski, trzydziesta rocznica wydarzeń sierpniowych, przewodniczenie Unii Europejskiej oraz piłkarskie mistrzostwa Europy. Wszystkie te wydarzenia spowodują, że uwaga świata skupi się na naszym kraju.

Zdaniem dziennika "Polska" w naszym kraju brakuje rozwiązania, które umożliwiłoby prowadzenie efektywnego marketingu. Obecnie co roku z budżetu na promowanie Polski przeznaczane jest od 100 do 200 mln zł. Jednak łączna suma nie jest duża, ponieważ jest rozbita pomiędzy poszczególne resorty i wiele instytucji zewnętrznych.

Taka sytuacja, zdaniem dziennika spowoduje w przyszłości problem z przygotowaniem i realizacją spójnej strategii promocji Polski podczas najważniejszych wydarzeń najbliższych lat.

Dlatego z MSZ zaproponowało, aby powołać organizację - Radę Promocji Polski, której przewodniczącym jest szef MSZ, a w skład której wchodzą przedstawiciele 10 ministerstw, które zajmują się promocją kraju.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com