TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-02-05 - Ankieterzy zapytają Dolnoślązaków o pomysł na promocję turystyczną

To mieszkańcy Dolnego Śląska wybiorą sposób na promocję regionu w kraju i za granicą. Urząd Marszałkowski przeprowadzi ankiety telefoniczne wśród Dolnoślązaków oraz konsultacje m.in. z organizacjami pozarządowymi.

reklama


Badania przeprowadzi krakowska agencja reklamowa Eskadra, która wygrała przetarg wart 300 tysięcy złotych. Firma do 20 marca ma podać pomysł na strategię kampanii Dolnego Śląska.

Urząd Marszałkowski rozpoczął już konsultacje społeczne z organizacjami pozarządowymi i dolnośląskimi samorządami. Zlecił także badanie telefoniczne polegające na pytaniu mieszkańców regionu, co ich zdaniem warto promować. Będą także pytania o to, co powinno być symbolem promocyjnym Dolnego Śląska. Dzięki ankiecie będzie też wiadomo jak najlepiej wykorzystać wybrane dwa lata temu logo regionu - Niedźwiedzia Ślężańskiego.

- Pytanie chcemy zadać także mieszkańcom innych województw. Ale także mieszkańcom Wielkiej Brytanii. To miejsce, z którym Wrocław ma dużo połączeń lotniczych. Warto sprawdzić, czym można zachęcić turystów z Wysp do przyjazdu na Dolny Śląsk - powiedziała Marta Libner, rzeczniczka marszałka województwa.

Wyniki badań i konsultacji posłużą samorządowi województwa do rozpoczęcia kampanii reklamowej, która ma trwać 5 lat. Szczególnie intensywna ma być rok przed rozpoczęciem Euro 2012. Na razie nie znane są jej koszty.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com