TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Najnowsza aktualizacja strategii promocji Kielc, chce ukazać miasto m.in. jako stolicę jazzu i mody, miejsce rowerowej przygody i skałkowych wspinaczek, międzynarodowych kongresów, meczów piłkarskich i zawodów bokserskich.
reklama
Aktualizacja do strategii promocji Miasta Kielce na lata 2009-2010, to dzieło Świętokrzyskiej Agencji Promocji Regionu (ŚAPR). Według autorów projektu, promocja Kielc - przynajmniej w początkowym jej etapie- powinna być prowadzona na obszarach priorytetowych. Do atutów miasta zaliczono: Targi Kielce, kielecki dorobek kulturalny i sportowy, a także walory turystyczne Kielc. - Miasto mogłoby śmiało predestynować do miana polskiej stolicy jazz- informuje ŚAPR, jednak w tym celu potrzebna jest koordynacja kilku imprez i ich wspólne promowanie. - Kiepska, rozmyta, nietrafiona w konkretnego odbiorcę promocja. Nie ma jednolitego, silnego przekazu dotyczącego wszystkich imprez jazzowych - informują autorzy Aktualizacji.
Wizerunek miasta ma się zmienić dzięki ogólnopolskim i międzynarodowym kongresom organizowanym przez lub przy udziale Targów Kielce. ŚARR proponuje, aby zorganizować w Kielcach sympozjum dotyczące wejścia Polski do strefy Euro. Na liście promocyjnych pomysłów znalazły się następujące przedsięwzięcia: Międzynarodowe Targi Zabawek i Zabawy, zaproszenie programu tanecznego You Can Dance i zorganizowanie programu telewizyjnego wspólnie z Kieleckim Teatrem Tańca, a także zorganizowanie zawodowych meczów bokserskich o randze europejskiej lub światowej, stworzenie miejskiej wypożyczalni rowerów, zawodów rowerowych, urządzenie (np. na Kadzielni) tras pod wspinaczkę skałkową, czy zorganizowanie parku linowego.
Autorzy Aktualizacji napisali także scenariusz i kosztorys jednej kampanii promocyjnej - Przystań w Kielcach. Wskazali ponadto zewnętrzne możliwości pozyskania finansów na promocję miasta w oparciu o różne fundusze unijne. W Aktualizacji nie zabrakło także opinii kielczan i ekspertów, które zebrano w czasie jesiennej akcji - Razem pochwalmy Kielce -przeprowadzonej przez Gazetę Wyborczą i TVP Kielce. Aktualizacja do strategii promocji kosztowała Kielce 50 tys. zł. Dokument liczy 86 stron i będzie ogólnie dostępny na stronach internetowych ratusza.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami