TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Przygotowania do audytu trwały dziewięć miesięcy. Przed uzyskaniem tego tytułu w hotelu przeprowadzony został cykl szkoleń. "Musieliśmy przejść długą. Pierwszym krokiem było uczestnictwo kadry kierowniczej w szkoleniu z zakresu wdrażania i dokumentacji systemów jakości według norm ISO serii 9000. Wiedzę zdobytą na szkoleniu wykorzystaliśmy, wdrażając system w hotelu" - powiedziała Agnieszka Czarnecka, kierownik recepcji hotelu Szydłowski.
reklama
Teraz hotel Szydłowski może być dumny ze swojego certyfikatu. "Jesteśmy pierwszym hotelem w Trójmieście, który uzyskał taki certyfikat. Certyfikat potwierdza, że hotel Szydłowski wprowadził i stosuje system zarządzania jakością w zakresie usług hotelarskich i gastronomicznych" - dodała Czarnecka.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami