TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Do Brytyjskiej Rady Użytkowników Transportu Lotniczego (AUC) w ciągu minionego roku wpłynęło ponad 12 tys. pisemnych i telefonicznych zażaleń na lotniska i linie lotnicze w Wielkiej Brytanii - podaje BBC.
reklama
Liczba niezadowolonych pasażerów wzrosła o 22% w stosunku do roku poprzedniego. Same reklamacje telefoniczne to 5757, a w ubiegłym roku było ich 3755. Brytyjska gazeta "The Scotsman" pisze, iż te wyniki nie są do końca wiarygodne, gdyż nie uwzględniono w nich reklamacji odrzuconych lub załatwionych. Dlatego faktyczna liczba rozczarowanych klientów jest zdecydowanie większa.
Najwięcej skarg wpłynęło na lotnisko Heathrow w Londynie. Najczęściej wymienianymi powodami skarg i reklamacji są odwołane loty, opóźnienia samolotów, kolejki przy odprawach oraz ginące lub opóźnione w dostawie bagaże.
Do tak ogromnego wzrostu liczby zażaleń przyczyniły się na pewno zmiany w odprawie bagaży, restrykcyjne kontrole pasażerów. Warunki atmosferyczne też nie są bez znaczenia - w grudniu Anglię nawiedziły niesamowite mgły.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami