TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-02-04 - Udana promocja włoskiego Veneto w Warszawie

Przez dwa lutowe dni, warszawski Plac Konstytucji stał się gorącym miejscem w mieście. Wszystko za sprawą Włochów, którzy promowali w stolicy jeden ze swoich atrakcyjnych regionów turystycznych - Veneto.

reklama


W dniach 1 i 2 lutego na warszawskim Placu Konstytucji stanęło włoskie mini-miasteczko, w którym na odwiedzających czekało mnóstwo atrakcji. W namiotach promocyjnych prezentowano główne atrakcje turystyczne Veneto: przyrodę, sztukę, morze, góry, termy i jeziora. Organizatorzy przygotowali specjalne prezentacje multimedialne, zachwalające m.in. zabytki głównych miast regionu: Werony, Wenecji, Padwy i Trydentu. Nie zabrakło także włoskiej muzyki. Na warszawiaków czekały dodatkowo degustacje tradycyjnych włoskich specjałów, w tym słynnego w regionie risotto. Punkt degustacyjny cieszył się sporym zainteresowaniem. Oryginalne włoskie potrawy kusiły aromatem, więc nie sposób było nie zatrzymać się na apetyczną przekąskę. Dla gości przygotowano także konkurs na najlepsze hasło promujące Veneto. Na szczęśliwego zwycięzcę czekała 2-osobowa wycieczka do jednej z miejscowości regionu Veneto, położonej nad Jeziorem Garda.

Warszawiacy z zainteresowaniem odwiedzali poszczególne stoiska, zwłaszcza te prezentujące konkretne oferty turystyczne. Wszyscy spragnieni słońca, pięknych krajobrazów i imponujących zabytków mogli znaleźć coś dla siebie. Spotkanie z przedstawicielami regionu Veneto było częścią kampanii promocyjnej, obejmującej oprócz Polski także Czechy, Słowację, Węgry i Chorwację. Akcja rozpoczęła się 22 stycznia i potrwa do 15 lutego 2010 roku. Hasłem przewodnim akcji jest "Tra la terra e il cielo" - co w polskim tłumaczeniu oznacza "Między niebem a ziemią".



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com