TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Od początku stycznia 2009 w Poznaniu funkcjonuje tzw. Barometr Turystyczny. Przedsięwzięcie to polega na pytaniu gości hotelowych i turystów o ulubione miejsca w tym mieście.
reklama
Barometr Turystyczny to pomysł Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej. Powstał we współpracy z Katedrą Turystki Uniwersytetu Ekonomicznego. - To system badania tego, gdzie śpią, co jedzą, co zwiedzają i z jakich usług korzystają turyści i odwiedzający Poznań - powiedział Jan Mazurczak, szef PLOT.
Informacje są zbierane przez hotele, restauracje, lotnisko, targi, wypożyczalnie samochodów oraz muzea. Po opracowaniu wyników zarówno miasto, jak i prywatni przedsiębiorcy dowiedzą się np. jakie wdrażać działania marketingowe.
Ankietowani muszą m.in. ocenić atrakcyjność i oferty turystycznej Poznania oraz podać słabe i mocne strony miasta.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami